Monday, September 9, 2013

Shaklee September Promotion: CoQHealth Plus





What is CoQ10?
  • Is a fat soluble nutrient found in every cell in the body and necessary for basic cells function.

Why CoQ10 Important?
  • Help to strenghthen heart muscles, support blood pumping capacity and improves blood circulation
  • Promotes the integrity of blood vessels which supports healthy blood pressure levels
  • Works as powerful antioxidant and helps to protect arteries against oxidation of low density lipoproteins (LDL) and facilitates blood flow.

CoQ Health Plus contains natural blend of 28mg CoQ10 plus Vitamin E and Green tea extract.
The benefits:
  • Support energy production in the heart
  • Promote and protect arteries against LDL oxidation
  • Improve blood circulation
  • Help to replenish and maintain CoQ10 levels in our blood

Customers' Testimonies:


Shufarah Oon Sy bg ayah sy makan coq health plus masa shaklee mula2 launched product.nih..ayah sy ade penyakit denyutan jantung slow...kalo denyutan jantung normal 85 ke atas..tp ayah sy 60+ je...takat ni sy tgk ayah sy alhamdulillah..xde dgr dia mengah2 lg..kalo dulu..dia buat keje berat sikit..mesti nafas dia mengah2..pdhal dia punya berat maintain je dr muda sampai ke tua..
Shufarah Oon Haaa..lg 1 psl utk kecantikan tu sy sokong..sbb sblm ayah sy makan coq10 nih..kulit dia nmpk kusam..tp lps dia mkn coq..kalah kulit mat saleh...haha..pdhal umur dh dekat 70 thn..xleh jd kan..anak dia tokey shaklee pon kene makan gak nih...
Eppi Aziz My customer..isnin lepas coq10 launch kat nc order, nak beli kat kaunter siap lom unlock system haha.. father dia kene heart attack sebulan sebelum coq10 launch, takut berdebar2 sebab produk baru, doa tawakkal...alhamdulillah dah 3 bottle sejak launch...katanya dah kurang semput dan mengah..

Nor Ramli Saya.mkn coq10health sbb nk rasa sendiri..
1. Sy mkn pas bekfas - increasw metabolism rate. Rasa bertenaga spjg hari. So if hari tu sy blom mkn coq10 dn kn stay ul smp awal pagi..mmg sy mkn slps isya.
2. Jalan dari parking ke opis berpeluh.penuh perasaan.
3. Downside - sbb sy x bole geng dgn vita e. Bl mkn jerawat menghuni wajah..so mkn coq10 health ni..jerawat naik...tp jerawat yg naik ni mcm.memahami..ia cuma tumbuh di kawasan yg tersorok.dgn tudung.

Nur Nitra Pengalaman saya:

CoQ health ni membantu beri tenaga. Beri tenaga macamana? Kalau dulu saya naik tangga, mau semputt susah nak bernafas. Tapi alhamdulillah sekarang dah takda rasa gitu. Coq memang besttt!
Cksabihah Wmsafwan Sy ada sorg 'anak' merangkap loyal customer sekarang dh jadi ahli...umur dh 50++...husband die ada parkinson dan jantung pkai bateri...xtau istilah sgt tp itu condition die laa...dulu dia amik vivix untuk husband die..dia ckp,nampak elok sket,tenaga dan pertuturan..bila shaklee launch CoQhealth ni,dia beli untuk husband die..amazingly dia bgtau,dah tak nampak bingung sgt..pergerakan lebih cepat dan nampak lebih sihat...alhamdulillah
Wan Na Wzamry Testi : Umo saya baru 32...saya cikgu, mengajar di sekolah yang bangunannya 3 tingkat....setiap hari, kerja yang paling saya tak tahan ialah kena jerit dalam kelas bila mengajar sebab suara tak berapa nak kuat dan kena naik tingkat 3,sehari dalam 2-3kali untuk ke kelas.....saya dah makan produk shaklee yang lain,saya rasa bertenaga...cuma saya notice jantung saya macam lemah sikit....saya jadi cepat penat,bila naik tangga tu lama nak hilang mengahnya.....bila saya cuba ambil coq10 ni, lepas 5 hari, saya rasa kesihatan lebih baik....saya boleh bertahan mengajar sampai habis waktu dan bila naik tangga ke tingkat 3 tu, mengahnya cepat hilang....untuk mereka yg selalu stress, lemah tak bermaya,memang patut ambil coq10 ni



Hurry and get your CoQHealth Plus today at a discounted price!!
Normal price: RM124.00
This month promo price: RM??


Interested to know more about this product?? 
Do contact me Nina....email: niena80 [at] yahoo [dot] com or whatsapp 0122307900  
COD at Bukit Jelutong or TTDI Jaya or Postage by Poslaju


No comments:


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...